Dobrá komunikácia

Viac efektivity a menej stresu prostredníctvom lepšej komunikácie

  • Články
  • Test komunikácie
  • Ako lepšie komunikovať
    • Úvodná prednáška
    • Analýza tímovej komunikácie
    • Semináre pre firmy
    • Veľký komunikačný kurz
    • Osobný koučing
  • O mne
  • Kontakt
Ste tu:Home / Články

Asertivita – moderný „všeliek“ na problémy v komunikácii

Asertivita v komunikácii

Asertivita – moderná definícia Asertivita sa už nejakú dobu skloňuje vo všetkých pádoch ako dôležitá komunikačná schopnosť a pre tých, čo ju majú (alebo sa ju naučia), je vraj úspech v komunikácii takmer zaručený. Ale je to skutočne tak? Vysvetlenie tohto pojmu sa od jedného autora k druhému jemne líši, no vo všeobecnosti sa prezentuje ako […]

Filed Under: Som vedúci pracovník

3 najväčšie mýty o komunikácii s podriadenými

U manažérov a šéfov sa často stretávam s názorom, že od podriadených si treba držať odstup, zachovávať autoritu, „inak vám ľudia začnú skákať po hlave“. A stretávam sa s niekoľkými prístupmi alebo spôsobmi, ktorými to dosahujú. Nemôžem povedať, že sú to úplne nefunkčné „nástroje“, to nie. No z hľadiska komunikácie by som ich zaradila do kategórie „mýtov“ a „menej efektívnych spôsobov“ […]

Filed Under: Som vedúci pracovník

Ako hovoriť s nevýkonným zamestnancom

V mojom článku Ako hovoriť s nespokojným zamestnancom som spomínala, že existuje rozdiel v komunikácii s nespokojným zamestnancom, ktorý je výkonný a v podstate konštruktívny a nespokojným zamestnancom, ktorý je navyše nevýkonný a jeho prítomnosť v tíme je skôr príťažou než prínosom. Ako by mal šéf zvládať komunikáciu s takýmto zamestnancom, ktorý sa príde sťažovať? […]

Filed Under: Rýchle tipy

Ako hovoriť s nespokojným zamestnancom

Asi budete súhlasiť, keď poviem, že vytvorenie „ideálnych“ podmienok na prácu vôbec nezaručuje, že sa nebudete musieť potýkať s nespokojnými pohľadmi či rečami zo strany zamestnancov.  Avšak reči sú vždy lepšie než „len“ pohľady. Keď za vami totiž zamestnanec príde a povie, čo má na srdci, tak s tým môžete niečo urobiť. Lenže keď vidíte, […]

Filed Under: Som vedúci pracovník

4 komunikačné schopnosti úspešných šéfov

Komunikačné schopnosti na dobrej úrovni sú kľúčom pri šéfovaní, pretože šéfovanie je najmä o komunikácii. Názov tohto článku naznačuje, že tentokrát budeme hovoriť o tom, čo v „šéfovskej komunikácii“ funguje. Vedieť, čo človek robí dobre, je asi rovnako dôležité (ak nie dôležitejšie) ako vedieť, čo robí zle. Zhrnula som niekoľko príkladov úspešných manažérov, ktorých osobne […]

Filed Under: Rýchle tipy, Som vedúci pracovník

  • « Predošlá stránka
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ďalšia stránka »

Kategórie článkov

  • Rýchle tipy (3)
  • Som rodič (1)
  • Som vedúci pracovník (6)
  • Verbálna komunikácia (2)
  • Zákonitosti komunikácie (4)

Najčítanejšie články

  • Umenie komunikovaťUmenie komunikovať
  • Mlčať je zlatoMlčať je zlato
  • Ako hovoriť s nespokojným zamestnancomAko hovoriť s nespokojným zamestnancom
  • 5 „rýchlotipov“ pre lepšiu komunikáciu5 „rýchlotipov“ pre lepšiu komunikáciu
  • 4 komunikačné schopnosti úspešných šéfov4 komunikačné schopnosti úspešných šéfov
  • 3 najväčšie mýty o komunikácii s podriadenými3 najväčšie mýty o komunikácii s podriadenými
  • (Ne)máte problém v komunikácii?(Ne)máte problém v komunikácii?

Kontakt

0905 264 297

botlikova@dobrakomunikacia.sk
Osobný koučing

 

  • Email
  • Facebook
  • Phone

Copyright ©2025 · Erika Botlíková · Dobrá komunikácia