Dobrá komunikácia

Viac efektivity a menej stresu prostredníctvom lepšej komunikácie

  • Články
  • Test komunikácie
  • Ako lepšie komunikovať
    • Úvodná prednáška
    • Analýza tímovej komunikácie
    • Semináre pre firmy
    • Veľký komunikačný kurz
    • Osobný koučing
  • O mne
  • Kontakt
Ste tu:Home / Ako lepšie komunikovať / Čo brzdí Váš biznis?

Čo brzdí Váš biznis?

Ako je dobrá komunikácia kľúčom k plnému potenciálu Vášho podnikania? A čo je to vlastne dobrá komunikácia?

Všeobecne platí, že ľudia sú najhodnotnejším aktívom firmy. A taktiež platí, že riadenie ľudí je najťažšia časť manažérskej práce. Máte podobnú skúsenosť? Ako manažovať tak, aby ste nemuseli zostávať v práci každú chvíľu na „nočnej“ a dorábať to, čo ste mohli stihnúť počas pracovnej doby, keby ste sa nemuseli „babrať“ s ľuďmi, ich často iracionálnym správaním, nedokončenou prácou a problémami, ktoré mali vyriešiť, no nechali ich na Vašom stole?

Ako s týmto stavom súvisí Vaša osobná komunikácia ako šéfa? Ako s tým súvisí komunikácia v rámci tímu? Ako presne by mal šéf komunikovať, aby sa predchádzalo zbytočnej práci?

Na pracovisku, obchodných jednaniach či doma sa denne stretávate s celou škálou ľudských postojov a reakcií, ktoré je potrebné rýchlo a efektívne zvládať. Tie pozitívne a konštruktívne, pravda, nemusíte nijako špeciálne zvládať, maximálne trochu nasmerovať. Ale čo s tými negatívnymi? Vedia Vás „vyhodiť z konceptu“? Máte niekedy pocit, že Vaše komunikačné schopnosti Vám na ne nestačia? Nemusíte až príliš často siahnuť po „hrubej sile“ a presadiť veci pomocou nej? Možno ste už nadobudli presvedčenie, že „inak to nejde“. Samozrejme, že niekedy sa to zdá ako jediné funkčné riešenie, ale dôsledkom je nižšia výkonnosť, zlé vzťahy, dusno, čo sa samorzejme odzrkadlí na nespokojných zákazníkoch, zlom mene firmy atď. a nakoniec na nízkych obratoch a zisku.

Ako manažér máte niekoľko možností, ako sa k takému správaniu postaviť. Môžete ho na vlastné riziko ignorovať, utekať pred ním, podľahnúť mu, potlačiť ho atď…

ALE JEDINÁ SPRÁVNA VEC JE NAUČIŤ SA, ODKIAĽ POCHÁDZAJÚ, ČO ZNAMENAJÚ A AKO ICH PREMENIŤ NA ZDROJ PRODUKTÍVNEJ AKTIVITY PROSTREDNÍCTVOM DOBREJ KOMUNIKÁCIE.

Príďte na prednášku plnú konkrétnych tipov a inšpirácie, ako môžete ODBRZDIŤ VÁŠ BIZNIS a NAKOPNÚŤ firmu na plné obrátky.

Miesto: upresníme
Kedy: upresníme
Čas: 17:00 – 18:30
Vstupné:  13,- €

Zaujalo Vás to? Napíšte mi: botlikova@dobrakomunikacia.sk

Kategórie článkov

  • Rýchle tipy (3)
  • Som rodič (1)
  • Som vedúci pracovník (6)
  • Verbálna komunikácia (2)
  • Zákonitosti komunikácie (4)

Najčítanejšie články

  • Umenie komunikovaťUmenie komunikovať
  • Ako hovoriť s nespokojným zamestnancomAko hovoriť s nespokojným zamestnancom
  • 3 najväčšie mýty o komunikácii s podriadenými3 najväčšie mýty o komunikácii s podriadenými
  • 5 „rýchlotipov“ pre lepšiu komunikáciu5 „rýchlotipov“ pre lepšiu komunikáciu
  • Mlčať je zlatoMlčať je zlato
  • 4 komunikačné schopnosti úspešných šéfov4 komunikačné schopnosti úspešných šéfov
  • Ako hovoriť s nevýkonným zamestnancomAko hovoriť s nevýkonným zamestnancom

Kontakt

0905 264 297

botlikova@dobrakomunikacia.sk
Osobný koučing

 

  • Email
  • Facebook
  • Phone

Copyright ©2023 · Erika Botlíková · Dobrá komunikácia